MarcinOlsztyn, jeśli zależy Ci na dynamicznej jeździe, to zastanów się nad silnikiem benzynowym 1.8 160 KM. Koszt auta jest taki sam jak 1.9 TDI 105 KM, a wrażenia z jazdy daleko fajniejsze. Osobiście kupując teraz auto wybrałbym ten silnik. :szeroki_usmiech
Jaką wersję octavii 2 z silnikiem diesla wybrać?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftAutorzy sami nie wiedzieli co opisuja. W Octavi nie ma silnika 2.0 TDI 170KM na pompowtrysku
Jest tylko silnik 140KM i jest to inny silnik niz w Passacie i A4 :idea:Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez MaicroftAutorzy sami nie wiedzieli co opisuja. W Octavi nie ma silnika 2.0 TDI 170KM na pompowtrysku
Jest tylko silnik 140KM i jest to inny silnik niz w Passacie i A4 :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez szkodapiezo
elektromagnetycznie...tzn.tak czytalem :roll: :wink:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
MarcinOlsztyn, kup sobie RS TDI CR DSG...jedyny sluszny wybor.
Cicho,szybko,komfortowo...DSG,oszczednie.
Ewentualnie poliftingowy 1.8 TSI DSG...tez bedzie super.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Re: Jaką wersję octavii 2 z silnikiem diesla wybrać?
Zamieszczone przez MarcinOlsztynWłaśnie planuję zakup skody octavii 2 z silnikiem diesla.
Komentarz
-
-
Nie ma co się bać choć 2.0TDI to nie 1.9TDI. Są bardziej usterkowe ale bez przesady. Problem z pękaniem głowicy wyeliminowany nie wiem jak z wałkiem napędu od pompy oleju ale ten nie kosztuje wiele (do 20zł) i razem z rozrządem wymienić można i spać spokojnie.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Perfeesilnik BJB nie ma układu chłodzenia spalin i przez to spełnia normę EURO 3, a silniki BKC i BXE spełniają normę EURO 4.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Panowie, roznice miedzy silnikami TDI 140KM a 170KM sa bardzo wielkie.
Jak ktos wczesniej napisal, to sa dwie rozne motorownie.
Silnik TDI 170KM na piezowtryskach to bardzo udana jednostka napedowa, wytrzymala konstrukcyjnie z duza dmuchawka, ktora naprawde potrafi duzo pompowac.
Nic nie slyszalem aby te silniki sie sypaly, wrecz przeciwnie jezdza bardzo dobrze.
Jesli ktos juz naprawde chce sie przyczepic do tego silnika to mozna znalezc jedna wade, a jest nia dosc duzy apetyt na olej napedowy.
Silnik ten w SKODZIE ma oznaczenie BMN a w PASSACIE szedl chyba jako BMR.
Silnik 140KM jest bardziej oszczedny ale ma tez pare inych przypadlosci o ktorych mozna poczytac na forum. Ogolnie nie jest tak wytrzymaly jak jednostki PD takie jak ASZ, AWX, ARL czy inne, ale jesli ktos nie katuje silnikow to ten tez da rade. Rozsadna alternatywa za mniejsze pieniadze.
Jesli chodzi o najnowsza jednosteke 170KM CR to nie mam wiedzy, gdyz nie zetknalem sie z tym silnikiem organoleptycznie.M47N2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AndiTPanowie, roznice miedzy silnikami TDI 140KM a 170KM sa bardzo wielkie.W dodatku sprzedawca będzie miał niezbity dowód w postaci wykresu z hamowni, iż mamy do czynienia z jednostką 170 konna, a nie 140 jak wynikałoby z oznaczenia silnika
Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KlauzeroRynek wtórny rządzi się swoimi prawami i może zdarzyć się, że będą różnić się tylko i wyłącznie programemW dodatku sprzedawca będzie miał niezbity dowód w postaci wykresu z hamowni, iż mamy do czynienia z jednostką 170 konna, a nie 140 jak wynikałoby z oznaczenia silnika
chyba raczej nie.
bo wg tego co ty piszesz, wynikałoby że skoro ja mam wykres z hamowni na którym napisane jest 140KM to mam silnik 2.0TDI
Komentarz
-
-
wg. mnie patrząc przez pryzmat użytkowania BKD przez blisko 100kkm to złe opinie o tym motorze biora się głównie z powodu WADY FABRYCZNEJ, o której wszyscy wiedzą a do której jakoś chyba cała grupa nie bardzo chciała\chce się przyznać i nie została zorganizowana żadna akcja serwisowa z tym związana :?
ja niestety również trafiłem na taki niepełnosprawny egzemplarz (gwarancja), poza tym zapiekłem kierownice w suszarce, innych usterek na razie nie stwierdzam i z pewnością zdecydowałbym się na ten sam motor po raz drugi.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodapoza tym zapiekłem kierownice w suszarce, in
Caly czas czytam na tym forum,ze stosujac PSJ staja kierownice,ale Twoj styl jazdy
diametralnie odbiega od PSJ...tak wynika z Twoich wypowiedzi oraz spalania.
Wiec jak to jest :?: :roll:
Moze ten PSJ jest ciut ''przereklamowany''i mozna go jednak stosowac :idea:
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez szkodapoza tym zapiekłem kierownice w suszarce, in
Caly czas czytam na tym forum,ze stosujac PSJ staja kierownice,ale Twoj styl jazdy
diametralnie odbiega od PSJ...tak wynika z Twoich wypowiedzi oraz spalania.
Wiec jak to jest :?: :roll:
Moze ten PSJ jest ciut ''przereklamowany''i mozna go jednak stosowac :idea:
też zrobiłem :shock: , ale jak się zastanowiłem to już niesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ale to nie jest czysty pompowtrysk
Nie wazne. Skoda juz tez ma CR :lol:
Druga sprawa, niech mi nie nudza wszyscy ze te VP i PD oraz PPD chodza glosno jak sa zimne, bo jak slysze jak rano pod blokiem odpalaja te wszystkie TDCI, DCI, MJ, CDI to stwierdzam, ze stare kible VW maja rownie piekny dzwiek :lol: :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodai z pewnością zdecydowałbym się na ten sam motor po raz drugi., wracając do tematu stałem przed podobnym dylematem prawie rok temu, nie stać mnie było na RS-a wiec wahałem się pomiedzy 2.0 TDI a 1,9 TDI , wybrałem 1,9 TDI ale za to w "bogatej" wersji
, wcześniej jeździłem kiblem co nawet wspomagania nie miał więc trochę mi brakowało tych różnych duperelek
, program zawsze można zrobić i ma się to samo co koledzy w 2.0 TDI
O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez szkodai z pewnością zdecydowałbym się na ten sam motor po raz drugi.
nieeeeeee, no to kwestia tylko i wyłącznie kasy :idea:
Zamieszczone przez loruprogram zawsze można zrobić i ma się to samo co koledzy w 2.0 TDIsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodazłe opinie o tym motorze biora się głównie z powodu WADY FABRYCZNEJ,
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
Komentarz